در حال بارگذاری ...

«هُوَی» مهمان بوتیک تئاتر ایران می‌شود 

نمایش «هُوَی» به نویسندگی و کارگردانی پیمان چراغی از ۲۴ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد سالن شماره۴ (بوتیک تئاتر ایران) روی صحنه خواهد رفت. 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «هُوَی» به طراحی و کارگردانی پیمان چراغی بر اساس نمایشنامه «شهاب سنگی که ستاره را بلعید» نوشته مانی ارمغان از بیست‌وچهارم مرداد تا 31 شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد سالن شماره ۴ (بوتیک تئاتر ایران) روی صحنه خواهد رفت. 

«هُوَی» روایت زندگی دختری به نام ستاره‌ و اتفاقاتی است که برای او رخ می‌دهد... 

هدیه فروغ، نوش‌آفرین کیهان، احسان شیخی، نازنین بیوک، مهربان خداوردی، مسعود انعامی، سعیده آزادبخت، الناز شاهد، ندا فروغ، نیلوفر هوشمند، وحید آقارضایی، ستاره حسینی، مطهره کاویانی، مبینا اقاخانی، مریم کاظمی و فاطمه زمانی بازیگران این نمایش به ترتیب روزهای اجرا هستند. 

بازیگران این نمایش از روز نخست تا پایان کار بر اساس ساختار متن تغییر خواهند کرد.

«هُوَی» نمایشی است که در هر شب از اجرا با آغاز و پایانی متفاوت و بازیگری جدید روی صحنه می‌رود. 

از دیگر عوامل این نمایش عبارتند از عمارت خط سوم و پلاتو ژین (مجری طرح)، مطهره کاویانی (اجراگران)، شهاب شریفی (طراح لباس، نور و صحنه)، میلاد کاظمی (طراح موسیقی و نوازنده ویالون)، محمد لهاک (مدیر روابط عمومی)، هستی رهبر و مهدی ابراهیمی (گروه روابط عمومی) نگار امیری (مدیر رسانه و تبلیغات مجازی)، واهب مصلحی فرد (طراح اقلام تبلیغاتی) و حسین خدارتی (عکاس).  

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «راهنمای جامع هیولا شدن»

مهدی محبعلی: هراس مخاطب، تغذیه‌کننده نمایش ماست

مهدی (سهاب) محبعلی، نویسنده و کارگردان تئاتر، ترس مخاطب را خوراک و تغذیه‌کننده «راهنمای جامع هیولا شدن» دانست و گفت حوادث واقعی، تاثیرات منفی زیادی روی جامعه می‌گذارد اما مهم است که از این ترس و رنج؛ نیرویی کامل‌تر برای کنترل هیولای درون خودمان بسازیم.

|

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران